1234

Reklamavbrotten på Spotify gör mig vansinnig när jag lyssnar på fin musik där. OLW's låt har för tillfället fått mig att ogilla all form av fredagsmys. Det är fan dags för Spotify Premium. Men också för en tur till Stockholm. Nästa vecka. Verkar det som. Ska köpa tjusiga julklappar och sen, typ dansa i neon. På någon bra klubb. Nu kollar jag på Andra Avenyn. Det har inte hänt något nytt sen sist jag kollade. För tre månader sen. Så händelserikt!


En helt random bild på en helt random farmfamilj.

Kommentarer
Postat av: hunden

svaris: in your dreams bibi, har ju till och emd bevis på att han va med mig. du såg väl bilden?

2009-12-04 @ 00:28:39
URL: http://ssandrak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0